KESERONOKKAN DI BENGKEL

By Marissa Aesthetic - June 03, 2018


MARISSA BEAUTY SESSION




BEAUTY SESSION MERUPAKAN HARI ISTIMEWA YANG MEMBERI PELUANG KEPADA SEMUA WANITA UNTUK MENJADI LEBIH CANTIK 

ANTARA KATA-KATA PESERTA YANG TELAH SERTAI KAMI DI BENGKEL MARISSA BEAUTY SESSION

 
Puan Salmah (56) Tahun 
"Pekara pertama yang saya dapat di marissa aesthetic ialah scan muka dan saya dapat menggetahui masalah kulit wajah saya lebih mendalam dan saya sangat-sangat terkejut atas pemberitahuan scan yang berkuasa tinggi itu yang membuktikan bahwa kulit wajah saya mempunyai pelbagai masalah yang selama ini saya anggap pekara biasa , tetapi membuatkan saya tidak yakin dengan diri sendiri untuk berhadapan dengan semua orang"

 Puan Zairiah (40) Tahun
"Akak dapat berbual-bual bersama dr.rushmini tentang bagaimana untuk menyelesaikan masalah kulit saya , dr telah memberi pelbagai khidmat nasihat pada saya untuk saya kekal cantik dan sihat. Saya sangat-sangat berpuas hati dan gembira kerana dapat berjumpa dengan dr yang cantik dan pemberi nasihat yang sangat terbaik pada saya."

 Puan Suhaila Daun (55) Tahun
"Akak berpuashati kerana saya boleh tahu penggunaan produk atau skin care dengan betul dan tepat sekali bagi memudahkan proses penuaan yang telah saya hadapi ini.sepanjang saya berjumpa dengan dr dan nasihat yanag telah diberikan kepada saya juga saya mengikuti cara tersebut, saya telah mendapat kesan yang terbaik dan best sangat, so saya rasa saya tidak rugi langsung hihi."
Puan Hamidah (50) Tahun
"Kami mai buat rawatan dengan harga yang murah dan mendapat kesan yang sangat baik tauuu . ruginya pada sesapa yang tak mai buat rawatan tau. Saya rasa saya nak buat berkali-kali jah rasa tapi muka dah cantik dan berseri-seri jadi saya nak buat sebulan sekali dan nak maintain je hihihi."

Puan Maimon (53) Tahun
Wow tak sangka saya dapat produk percuma yang telah dijanjikan , jadi takpayah saya susah payah keluarkan duit yang banyak hihihi, harga produk yang sangat berkualiti dan berkesan tau. Keseronokan disini sangat-sangat saya tak dapat gambarkan kerana sangat best tauuu, isyaAllah kalau ada program bengkel ini lagi saya akan join lagiii. Dan saya pulang dengan wajah yang cantik bestnyaaaaa. 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments